måndag 29 december 2008

Magnus

heter en ny kollektion från Sandberg Tyg & Tapet AB. Det är en uppföljare till den randiga kollektionen Ulrika Eleonora, men nu i non wowen, en så kallad easy-up! Många kunder vill helst ha s.k. easy-up så det är bra att Sandberg har ett par av sina kollektioner i non wowen numera. Det ska bli spännande att se den nya kollektionen, ränder är snyggt och tidlöst så det kommer säkert att bli en ny favorit hos mig! Magnus kommer att finnas från 15 januari!

foton från Sandberg Tyg & Tapet AB

2 kommentarer:

j e n n y sa...

Hej!

Så kul att du hittat till min blogg! Och tusen tack för den fina kommentaren till min jul-tavla!
Jag gjorde några provtryck som jag inte blev helt nöjd med, men lovar att återkomma så fort jag tryckt upp några jag är 100 % nöjd med!

Jättekul att bläddra bland sidorna på din blogg - jag älskar tapeter och det verkar det vara gott om här! ;)

Hit kommer jag definitivt tillbaka till!

mixatofixat sa...

TAck vad kjul att du gillade bloggen, har inte orkat eller hunnit uppdatera så mkt på sista tiden , det tar tid med jobb,barn och hus! Hör gärna av dig om jultavlan! Jag kommer bjuda på mer tapeter så kom gärna tillbaka!!