fredag 20 november 2009

Jag är en.....

Vilken stil är du? Rosa moln, Shabby chic, pryloman eller Indiana Jones?? Jag gick in här och gjorde ett stiltest. Mitt svar blev förvånande, men ändå inte, - Myshumla!!!

"Suddig och söt, mysiga snackkvällar med bästa vännen. Hemma bäst, gosigt, mjukt och skönt att krypa ner i soffhörnan......mys är bäst". Det stämmer väl till stor del med mig som person men i inredning så känner jag mig mer som en "minstamöjligtoman"

I helgen ska jag leva som en myshumla! Min mamma bjuder min syster och mej på en helg i Göteborg där vi bl.a ska gå på "Jul på Liseberg" äta gott och bara just MYSA! Trevlig Helg

6 kommentarer:

Camilla sa...

Vart gick du in o gjorde de?

mixatofixat sa...

Jag hann inte redigera om inlägget!! Gå in på Nordsjö Idé & Designs hemsida www.nordsjoidedesign.se där hittar du testet, skriv sen vad du blir!!

Camilla sa...

Jag blev pryloman??? Hur kunde ja blir de, ja tycker inte ja har möe saker.. hmmmmm...

Ha de så gott i Göteborg! Och hälsa syrran din från mig..

Hildur - fixaodona sa...

Åh så roligt med en uppdatering här på bloggen. :-) Då önskar jag dig en trevlig helg i Göteborg! Själv ska jag vara där tre dagar nästa vecka. Mycket att lära i nya jobbet. Kraam!

Ann sa...

Kul med uppdatering!
Vilket roligt test, gissa vad jag blev?
Självklart samma som du!
Hoppas du hade en riktigt go helg!!
Kram

mixatofixat sa...

Camilla: Jag hälsar tillbaka, Gbg var bra!
Hildur: Lycka till med nya jobbet!
Ann: Vi verkar ha en hel del gemensamt, vi myshumlor!!