söndag 30 september 2012

Septemberkväll

Förra fredagen skulle min pappa fyllt 65, det var dagen vi valde för hans minnesstund och urnnedsättning. Han hade lite nytänkande idéer om hur han ville ha sin begravning. Han ville ha det mer som en fest med god mat och gott att dricka, dessutom ville han att min svåger och hans kompis skulle spela. Eftersom pappa också ville medverka på festen avslutades kvällen med urnnedsättning! En fantastisk fin kväll med 90 personer som ville vara med och ta farväl av pappa!

2 kommentarer:

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Hej!!
Jättehärlig blogg du har här!

Beklagar srgen för din far.

Jag har målat m ett skåp o ska ha läderhandtag på det, så jag goglade på det o kom till dig. Det hade du gjrt i 2010 tror jag det var!
Iaf, vad var det du gjorde hål i lädret med?

Klem Anna

mixatofixat sa...

Tack så mkt!
Jag använde mig av en håltagare som man kan ställa in olika storlekar på hålen med. Tror jag hittat min på stoff och stil eller slöjd-detaljer, roligt att du hittade till bloggen!
Lycka till!