onsdag 12 december 2012

Fotovägg

Oj vad tiden går fort. December är ju en månad då det brukar hända mycket, jag startade månaden med en flytt lagom långt. Ungefär likadan lägenhet men på tredje våningen i samma trappuppgång. Men vilken skillnad, här uppe är det ljusare så det känns större. Till våren ser jag fram emot att sitta på balkongen med en kopp kaffe och njuta av att slippa känna sig instängd.
Har haft fullt upp med julfest och annat på kvällar så jag har inte hunnit så långt med piffandet som jag hade velat men är en liten bit på väg, har påbörjat en fotovägg i hallen. Här kommer allt möjligt att få samsas, fynd från etsy, foton på oss, egenhändigt gjord konst av lilla E m.m.
Dags att lägga sig, imorgonbitti blir det tjejernas Luciafirande, något som brukar vara lite av terminens höjdpunkt!
God natt!

Skickat från min Sony Xperia™-smartphone

Inga kommentarer: