söndag 29 juni 2008

Kuddhörna


Jag har en stor kärlek till kuddar! Byter gärna och ofta, just nu ligger dessa i soffan. Eller på golvet mest för av nån anledning så hamnar dom där. När man har barn så lär man sig att en soffa inte bara är en sittmöbel, utan kan även användas som kullerbyttematta och då är kuddar bara ivägen.
Elefanttyget av Estrid Ericson är en stor favorit, den kudden kommer inte bytas ut. Kan tänka mig en kompiskudde med röda elefanter. Elefantkudden har just nu sällskap av Moln och Unikko i svart (syns inte i bild, ligger i andra "ringhörnan") Jag gillar att blanda olika mönster men med samma kulörer.
I bakgrunden skymtar Nightfly, även den en favorit i hemmet!




4 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid lika roligt att kika in här och se vad du hittar på för nåt att blogga om. :-) Hoppas du hade en trevlig lördagkväll! Idag knallar jag mest runt här hemma och plockar lite. Rätt avstressande men samtidigt skönt att få lite ordning på saker som jag inte hunnit fixa tidigare. Sen blir det nog en sväng till fejk-solen innan det blir fotbollsfinal ikväll. Sen är jag redo för en ny arbetsvecka. Du... är du ledig nån dag i veckan? Kraaam!

Anonym sa...

Ja, det är ditt golv jag nämnde. :-) Jag tycker verkligen det blev superfint! Har sålt in den idén till en kund som blev supernöjd! Tack för det!

Anonym sa...

Kuddarna är inte bara snygga, de är sköna att luta sig mot också :-)Tack för senast!

martina sa...

Gillar dina kuddar MYCKET! Har molnsängkläder men vill gärna ha elefanttyget!