måndag 30 juni 2008

Golv


Jag har lovat att visa upp mitt köksgolv, Isabelle har tipsat en bloggare om att jag har ett "superfint" golv. Golvet är ett Marmoleum click som jag lagt på bredden. Jag hade beslutsångest innan jag kom fram till Volcanic Ash och Raven. Vi gjorde om hela köket och att jag ville ha den mörka Virvarr på mina bänkskivor var klart sen länge. Men jag var rädd för att golvet skulle bli för mörkt. Med vita luckor och vitt kakel så blev det svarta golvet riktigt bra, det behövdes något som bröt av mot allt det ljusa. Och den ljusa upplevs mkt ljusare i verkligheten än på provet, därför är jag glad att jag valde den mörkare. Det kommer fler bilder från köksrenoveringen längre fram.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Yes! Kul att du visar golvet... Nu hoppas jag att du snart visar resten av köket. Mathörnan är ju verkligen pricken över i. Aj lajk... såklart!!! :-D Har du fått upp hyllan än? KRAAAAAMMMMMM!!!
Tack för pratstunden förut förresten, kul med ett litet samtal på kvällskvisten!

mixatofixat sa...

har inte fått upp hyllorna, men har en lååååång lista till semestern på saker som ska fixas!
kollar på Sommar med ernst och han satte upp fina hyllor! kul att prata med dig med!

Anonym sa...

Tja!!!!
En fågel (på jobbet) viskade i mitt öra att du skulle börja blogga KUL!!!
Jag gillar ditt altan golv med stenarna ett bra tips för framtida projekt!!!!!!!!
Jag kommer att kika in!!

Anonym sa...

Tack snälla!!! Det där ser ju riktigt bra ut! Tror du att du skulle kunna tänka dig en bild med än mer helhet i? Skulle verkligen göra mig jättelycklig!!!

Trevlig sommar!

mixatofixat sa...

Stilly: Kul att du gillar bloggen och stenarna, jag blev själv väldigt nöjd med den lösningen.
Varför slutade du blogga??

alacs: Tackar, vi är riktigt nöjda med golvet, ska ordna en större bild med lite mera på!

martina sa...

Ser riktigt coolt ut, skulle vilja se mera! Hela köket =)

mixatofixat sa...

Martina- det kommer att komma före och efter bilder från köket!
Jag brukar läsa din blogg! Gillar din stil!