onsdag 15 april 2009

Nina Jobs

Idag har jag haft min lediga dag, eller ledig, det finns ju alltid något att göra. Så idag gjorde jag klart det sista i köket. Nä inte det sista, men golvlisterna är på G att äntligen sättas fast, men då kom jag på att jag ska nog byta bort Hanna-tapeten innan listerna sätts på plats, så här har det rivits tapet och slipats och äntligen hade jag lite tid och ork att få upp alla 2,5 våder!!
Ivrigt påhejad och assisterad av lilla E självklart, hon har noga kollat in hur man gör när man betraktar något, man backar många steg och ställer sig och ser lite allvarlig ut, sen ropar man ut:


- Åh vad det blir bra!!

5 kommentarer:

Camilla sa...

Blev jätte snyggt....
Blev dock VÄLDIG förvånad av tapetvalet.. Trodde inte riktigt att de va du.. Du börjar blir riktigt tuffer =)

Anonym sa...

Snyggt jobbat! Det ska bli spännande att se i verkligheten.
/L

mixatofixat sa...

Camilla: Jag är ju gör-tuff ju!! Visste du inte det?? Egentligen hade jag fler alternativ, men det var denna som mina övriga familjemedlemmar röstade för, i köket är det lite kul att ha en lite gladare tapet och det är ju bara ett par våder! Lätt att ändra!

Anonym L: Hör av dig så får du se den IRL !

Elin sa...

Skitsnyggt! Väldigt oväntat tapetval ja, men snyggt!!

mixatofixat sa...

Elin: ibland överraskar man sig själv!! Tapeten blev jättebra här i köket!