tisdag 1 juli 2008

behåll lugnet...

och fortsätt! Det var uppmaningen till brittiska medborgare under andra världskriget och det var det budskapet som låg i kuvertet från väst! Hittade trycket på http://etsy.com/ och efter ett par dagar så låg det i min brevlåda!


Apropå england så hittade jag även detta tryck med tunnelbanestationer i London. Det fanns flera storstäder att välja på , men valet gick till London som är en stad jag verkligen gillar! Nu ska jag bara beställa en passande passepartou, den jag trodde skulle passa var lite stor. Efter det kan jag få färdigt min tavelvägg!


Ps. på tal om "keep calm", är ju inte så van ännu vid att göra inlägg och vips så försvann allt jag gjort. Ett djupt andetag och börja om! Godnatt på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det nu? Behöver du lätta ditt hjärta... ;-) Du vet att jag finns här! Själv var jag extremt nära att lägga ut en bild på en citron jag fotade ikväll och med enda texten "Sur som en citron". Det hade väl varit nåt va!? ;-)

mixatofixat sa...

hahaha!
det blev liiiite fel! först så råkade jag publicera endast rubrike,sen försvinner allt när jag trycker på fel knapp under redigeringen, och jag som skulle skynda mig för att kolla på gamla avsnitt av SATC....
men jag tycker att citronen lät som en riktig energikick ;)

Anonym sa...

Ja, såklart kikade jag in när det bara fanns en rubrik med behåll lugnet... :-D Hi, hi... Men nu fick jag ju se vad det handlade om. London-affischen var ju jättefin. Kollar också på SATC! Men alldeles snart dags för sängen.
Då kanske jag lägger in en citron imorgon och skriver "fritt för tolkning" som rubrik. :-D Då har jag fått sagt vad jag vill säga utan att alla fattar vad jag syftar på. ;-)