lördag 25 oktober 2008

träd på tapeten

på jobbet håller vi på att göra om, dels på kontoret och dels i montrarna. Det är helt tydligt att det är träd som är på tapeten! För ett par veckor sedan målades kontoret om och en stickers från Ferm living kom äntligen upp, efter att legat i hyllan i månader!!
I montern närmast entrén har vi satt upp en kul tapet från Nina Jobs kollektion. Jag ville även visa att man kan hitta på andra roliga idéer i barnrum. Resultatet blev ett tapetträd, gjort av tapetstuvar.

till detta tyckte jag att kudden från med tyg från Sandbergs gjorde sig bra!


foto: privat

3 kommentarer:

petrified in pink (Petra) sa...

Åh, vad fint med trädet av tapetspill, åh vi som har det tyget i barnens lekrum, hjärnan går igång direkt... illa;-) Gillade också det svarta trädet och hjärnan började gå igång på det också med mina fåglar som Vimsadekor har fått in i sin butik. Det här är inte bra för min hjärna eller min ekonomi, men jag gillar!

mixatofixat sa...

tackar! det är ju en enkel grej att göra i ett barnrum om man inte vill ha en fondvägg. Eller man kan dekorera ett skåp eller garderob.
Kuddtyget är ju en av mina favvosar, mina tjejer har ju gardiner i det tyget! dina fåglar var ursöta, jag gillar!

martina sa...

Jag skulle vilja ha tapet eller något annat kul på väggen i barnrummet men sambon är så svårflörtad när det gäller sånt! Men lite tyg från sandbergs kanske man kan smyga med hem!