tisdag 13 januari 2009

skydd från utsidan

LINEA FIX film är en produkt som fäster med hjälp av statisk elektricitet på alla glasytor helt utan klister. Filmen är lätt att sätta upp och kan flyttas och återanvändas i princip hur många gånger som helst. Här har jag skurit remsor av en "frostad" modell, men den finns i en mängd utföranden. På jobbet har jag skurit ut stjärnor och även en snöflinga, men det var lite pilligt att få bra. Man behöver inte skära till filmen utan bara använda som den är, den är 45 cm bred och kostar lite över hundralappen per meter!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har också klippt till stjärnor och satt vid ingången till butiken. :-) Riktigt snyggt faktiskt. Har den svart-randiga LINEA FIX:en i Lowes rum. Jättenöjd! Ha det så bra idag! Kraaam!

Anonym sa...

Oj så smidigt! Då behöver man inte oroa sig för att man ska sätta ditt filmen fel.
Kram Sandra

mixatofixat sa...

Hildur: vilken bra idé med stjärnor;) den randiga är snygg!! kram

Tjohalia: Nä den är verkligen lättarbetad!!kram

Ann sa...

Vi har köpt en massa från en webshop jag inte kommer ihåg. Vi bor ju i ett gavelradhus med insyn från alla håll. Är ovan vid detta och skall sätta upp sånt överallt.
Men jag vill inte täcka helt för jag vill ju kunna se ut oxå.

Har inte satt upp dom än men det skall bli kul att testa oss fram.


kram