torsdag 22 januari 2009

spännande helg!

veckan har varit full av aktiviteter, ikväll har det varit redovisning om vikingatiden på L:s skola, igår var jag på bio och såg "Australia", den måste ni se, det var en en film som hade allt, spänning, romantik, snyft och en bra historia! Just nu håller jag på och plockar ihop den STORA väskan inför en spännande och kul helg i Linköping! Jag ska på en mässa för alla Nordsjö Idé & Designbutiker, vi kommer att få möjlighet att träffa många olika leverantörer från bl.a tapetvärlden! Jag hoppas på en inspirationsrik och rolig helg!
Tills vi ses nästa gång bjuder jag på ett kollage av köket som kanske snart anmäls till "arga snickaren" det fattas lister och passbitar och färg på en av väggarna! Men jag hoppas ni kan tänka bort såna smådetaljer, för efter ett år har jag gjort det! Trevlig helg önskar jag er alla!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Syns ikväll! Själv sitter jag och väntar på att min skjuts ska komma från Lidköping. 15 minuter kvar... Kram!

Anonym sa...

Det lät som en rolig mässa. Ha en trevlig helg! Kram Sandra

Ann sa...

Åh- så snyggt!! Bra smak!
Liknar vårt kök lite, kanske därför jag gillar din stil;)

Skall oxå försöka få upp lister i köket som jag skall blanda med böcker o tavlor. Har ju vita väggar så jag tänkte mig färg på prylar o böcker.

Som sagt himlans snyggt!

Trevlig kväll!!

kram

martina sa...

Jättefint kök, vill också ha ett nytt, vitt fräscht kök. Gillar väggförvaringen, vi har gjort likadant i badrummet. Är det golvet som är randigt, häftigt!