onsdag 4 februari 2009

nu kan det inte bli värre...

det har varit fullt upp på hemmfaronten med jobb och lite trötthet efter mässan, så jag inte hann eller orkade blogga förra veckan. Sen blev det en lugn söndag, trodde jag. Blev påbackad på en parkering, som tur var inte så allvarligt, men en buckla blev det. puh. Senare på kvällen började jag få tandvärk som gjorde att jag inte fick många minuters sömn, ringde tandläkaren och fick komma in och fick ett recept på antibiotika, tänkte att jag tar några tabletter, vilar och åker sen till jobbet. Men icke. På eftermiddagen svullnade jag upp, känns som en pingisboll sitter i halsen, tänkte att det ger sig med antibiotikan, men på morgonen efter var det värre,mer som en tennisboll, kunde inte svälja så det blev en ny tid hos tandläkaren, nya piller och med order att åka in till akuten direkt om det blev värre, han var orolig över att svullnaden skulle göra att jag inte fick luft, hjälp tänkte jag. Så jag har varit helt utslagen, kan inte svälja eller knappt prata. Jag återkommer när jag piggnat till!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nämen oj... det där lät inget vidare. :-( Hoppas du kryar på dig snart!!! Kram på dig!