fredag 20 augusti 2010

Dygnetruntjobb




I onsdags åkte jag och en f.d kollega och hämtade en begagnad våningssäng, vilken kväll!! 2 "fixar-tjejer" med väldigt liten vana av att köra bil med släp, vad vi skrattade, men vi fick på släpet på bilen och som tur var behövde vi aldrig backa med hela ekipaget! Lite senare fick jag utmärkt hjälp¨med att skruva ihop den, hade jag inte fått det hade jag nog fått hålla på hela natten med att få ihop sängen och då hade nog inte grannarna varit så glada...eftersom sängen var i furu var jag tvungen att måla den och kulören blev ju givetvis.....just det - vit!
Halv tre på natten var jag klar med första omgången, eftersom tjejerna skulla komma som ikväll var jag ju tvungen att måla klart så det var bara att kliva upp halv åtta och måla färdigt. Tur att det finns vattenburen färg!




1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas tjejerna blev glada efter allt slit!! Backa med släpkärra är ingen hit..
Häls
Maria några kvarter bort