fredag 27 augusti 2010

Hembesök


Jobbet i färgaffären är verkligen varierande och jättekul! Många trevliga möten med människor som vill ha hjälp med att välja tapeter och kulörer på färg. Sen i våras har jag fått möjligheten att hjälpa till att ta fram förslag på tapeter till ett helt nybyggt hus som en tidigare kollega har ritat. Det har stötts och blötts och bollats massa ideér och förslag och vi har haft så trevligt under tiden! Idag åkte jag med ut till huset för att titta på en tapet, då passade jag på att ta lite bilder. Detta är från en liten toalett, tycker tapeten passar bra till det vita kaklet och svart klinkers, titta så bra mönsterbilden passar till väggen, tapeten heter Kina Slott och kommer från Sandbergs! Trevlig helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Skulle vilja he numret till en "vattning" turkos väggfärg till mitt lilla somvrum utan fönster,ett fd förråd. Sen en varm grå "betong" väggfärg till hallen, det är så svårt att hitta rätt utan proffsig hjälp. kan du hjälpa mig?

mvh anneli