lördag 19 juli 2008

1 månad

idag är det en månad sen jag gjorde mitt första blogginlägg! Tack till alla besökare och alla ni som har lämnat kommentarer, jag blir jätteglad!


här kommer en bild på köksrenoveringen, nu har alla skåp och kakel försvunnit. Återstår att spackla, slipa och måla tak, skruva skåpstommar, kakla, lägga golv m.m. Vi (egentligen min sambo, för jag var i grannstaden och shoppade) rev ut köket en lördag i slutet av november. Deadline var Julafton, då vi skulle ha gäster!

Nu ska jag göra mig iordning för den sommarfest som min svåger och svägerska har varje år.Trevlig helg önskar jag er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är redan rastlös! Har städat här på förmiddagen, och nu lutar det åt lite färgblandning. ;-) In till jobbet alltså. Hann ju inte fixa allt som jag skulle igår. Sugen på att måla en pinnstol chockrosa. Och lite annat smått och gott också. Det är fullt med idéer i huvudet. Vi får se... Kraaaam!

Anonym sa...

Hallå....
Så snygg tapet i köket!
Den gillar jag massor!!!

Hoppas du får en bra dag!
kram!