lördag 26 juli 2008

semester

min sista semestervecka har varit riktigt bra. En massa utflykter, sol och bad. Jag hade tänkt mig att en hel del av alla projekt som jag har skulle bli klara, men när det är en sån härlig svensk sommar kommer man av sig lite. Men här kommer 3 bilder på småprojekt som vi har pysslat med tjejerna och jag. Inte riktigt klart ännu, men det blir det så fort det blir en regnig dag - hoppas det dröjer!!En gammal skolbänk slipades och fick vit färg på sig
Ett par brädor, undra vad det kan bli?

Jo, dom skruvades i L:s garderob så inte lådorna ska ramla ner. Vi slipade med mitt favortiverktyg och sen målade vi med vattenburen vit färg. Äntligen blev garderoben klar sa L.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gokväll i stugan! Sitter här och väntar på att hårfärgen ska verka klart. Maken har agerat frisör ikväll. Svart blir det som vanligt. :-) Ja du, underbart väder. Det blir inte av att man grejar klart sina projekt. Hur har det gått med hyllan i köket? ;-) Äsch, jag bara retas med dig! :-) Hoppas du får en underbar söndag! Vi åker till stranden, en heldag tror jag allt det blir. Sen framåt veckan åker vi iväg några dagar. Kul! Vi hörs! Kraaaaam!!!

mixatofixat sa...

hahaha, hyllan och skrivbordet och listerna och andra strykningen i garderoben och målning och tapetsering.............nu känner jag mig lite mer pigg iallafall så det kan nog bli att man snart lägger in den högre växeln.. men först blir det ett besök på liseberg i morgon! Idag har det varit stranden hela dagen, känns lite i skinnet!