torsdag 17 juli 2008

kök


Har dåligt med inspiration idag, men visar en bild från min kökstapet. Från början hade vi en vit tapet med rutor från Osborne & Little som jag älskade och helst hade velat behålla. Men sen tänkte jag att ska jag göra om köket så ska det göras ordentligt. Så det blev en fond med denna härliga "färgchock". Jag som i övrigt har vitt, beige och grått överraskade mig själv. Tänkte att det går bara åt en rulle och blir det katastrof är det bara att byta! Men jag gillar, så den får sitta ett tag till. Tapeten heter Kvitter och är från Boråstapeter. Nu väntar jag med spänning att få se Hannas nya tapetkollektion!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den där är jättefin.....
Kikade på den men näpp, dottern gillade den inte alls.....
Detfinns så många fina tapeter, vi valde 2 Josef frank som jag sneglat på länge.....Snart ska vi upp med halltapeten!!!
=)
*lääängtaaar*

Gonatt från mig!!

petrified in pink (Petra) sa...

Jättefin är den! Visste inte att Hanna hade nytt på G, nu måste jag definitivt hålla utkik, hon är en riktig favorit!

mixatofixat sa...

mariakoden - jag har länge velat ha en av joset frank´s tapeter på lilla toan, kanske ska jag komma till skott nu? Spännande och få se hallen!! gonatt

petra -Tack! Gillar min Kvitter, påminner om Josef Frank men lite mer lekfullt!

Anonym sa...

Jag längtar också efter den kollektionen. Av lilla förhandskiken att döma så blir det nog bra. :-) Jag har redan hittat en tapet som ska upp hos oss... Så nu gäller det att ligga lågt på fixarfronten ett tag. Kan ju inte tapetsera överallt redan nu om det dyker upp massa snyggt i den kollektionen. Och du... jag ÄLSKAR min Kvitter! Den kommer jag ha mycket svårt att tapetsera över. Kram på dig!!!

martina sa...

Den är superfin! Trevlig helg