fredag 5 september 2008

superfynd

igår var fixaodona och jag i Stockholm på pressvisning av en ny tapetkollektion och givetvis var vi på stan och shoppade. Dagens shopping avslutades på IKEA i Kungens Kurva, där jag gjorde ett superfynd! Någongång snart ska vår hall målas om och göras om till ett extra tv-rum och då har jag naturligtvis redan gjort upp planer på vad som ska finnas där i möbelväg m.m. bla en ny golvlampa. Trött som jag var efter att ha varit upp sedan 04,00 kände jag mig lite avslagen, men när jag kommer in på fyndavdelningen vaknar jag till liv -en stor kartong med
en röd lapp på. Golvlampan Kulla i svart!! Det bästa av allt var att den bara kostade 149:- Trött som jag var kollade jag inte så noga om allt var med, men det viktigaste såg ut att ligga i lådan. Lite nervöst var det att plocka upp den i förmiddags men det var inga bekymmer, allt fanns. I väntan på hallrenoveringen så får den stå i vardagsrummet. Passar bra till kakaoplanschen tycker jag.

2 kommentarer:

jennys hus sa...

vilket fynd!! Det kan verkligen göra ens dag:-) stod snyggt där vid kakaoplanschen. Kram/jenny

Anonym sa...

Vilket underbart fynd! Kram Sandra