tisdag 23 september 2008

tapeter

På väg hem från jobbet svängde jag förbi mina vänner som höll på att sätta upp nya tapeter, det var riktigt kul att se mitt förslag uppsatt och hur bra det blev. Mannen i familjen sa att han var riktigt nöjd med tapetvalet. Det är alltid lite nervöst om det ska bli bra och om kunderna blir nöjda när man hittar för en del oväntade kombinationer. Särskilt pirrigt om man har övertalat vänner att välja en viss tapet, man vill ju gärna fortsätta umgås!! Jag har blivit lovad att ta en bild och lägga in har på bloggen, så jag återkommer!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det ska bli spännande att se hur det ser ut. Jag fick ju se en liten skymt av tapeterna när jag sprang på dem i affären.

Anonym sa...

Det blir riktigt snyggt!! Är sugen på att få ordning på hallen och att få upp tapeterna i sovrummet som bara har legat i en låda sen november...

Anonym sa...

Har fått upp min hylla i köket nu, blev faktiskt riktigt bra. Du får komma förbi o titta. Sedan ligger det en hylla här till dig o väntar...Har du inget för dig fred em så kan ni gärna komma förbi på en fika!