onsdag 10 september 2008

svart

igår kväll kände jag mig som Carrie i SATC när hennes "sadmac" dök upp. Vår hårddisk har kraschat, datorn går inte att starta. Som tur är gjordes det en backup för inte så länge sen så vi har förhoppningsvis klarat alla foton och alla cd-skivor som sambon har lagt in i datorn. Det återstår att se hur mkt som är borta om vi någonsin kan få liv i den igen...
Men tur i oturen så kanske hallrenoveringen är lite närmare... inget ont som inte för ngt gott med sig! Det kan dröja med inlägg tills den nya datorn är inköpt....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Det blir nog bra med lite Midbec tapeter där elr???
Tack för en rolig sida

Timo

Anonym sa...

Timo: Jag har en rulle från en konkurrent som ska upp där,men jag har tänkt om...det kan bli ngt ur tres tintas, om inte sambon får ett bryt. Jag är ganska säker på att han inte gillar den, men jag tyckte kollektionen var lite lagom galen, kan skapa lite reaktioner!!