tisdag 2 september 2008

tomtar på loftet..

eller på altanen. Jag är absolut inte något fan av trädgårdsprydnader såsom rådjur, troll eller annat fint man kan hitta i trädgårdar. Men förra sommaren föll jag för några halvfula betongtomtar till bra pris på Coop.
3 små tomtar fick följa med hem. En sprayburk senare var dom svarta och jättefina! Tyvärr är jag ensam om att gilla tomtarna, möjligen är det lilla E, som har ärvt sin mors sinne för estetik, som uppskattar dom, men ingen annan. Sen förra sommaren har dom varit borta, men nu har dom äntligen hittat tillbaka!!

4 kommentarer:

jennys hus sa...

Dom var ju jättesnygga!!! vill också ha, synd att jag missat dom på coop. Kram/jenny

Anonym sa...

och billiga! ca 50:- st. och en burk spray, såg i ett nummer av sköna hem förra sommaren där dom hade riktigt snygga gula tomtar, men jag skulle inte ge 4-500:- för en tomte! kul med dina kommentarer, fin blogg du har!

Lotten sa...

Mmm snygga tycker jag! Trevlig blogg du har förresten ;-)

Anonym sa...

Hej!!
Jag gillar dom skarp det blir mitt nästa inköp!
Ha de gött!!!
Tilly