onsdag 20 augusti 2008

där satt den..

idag fick jag hjälp med att fixa till den sista raden med golv i köket (golvläggaren som kommer in på jobbet emellanåt tyckte nog att det dröjt, så han svängde förbi på sin lunch och sågade till den ). Köket som vi gjorde om för bara 9-10 månader sen....det är konstigt att det brukar alltid bli ngt kvar som aldrig blir gjort. Vårt kök har fungerat riktigt bra utan den sista brädan, det funkar utan passbitar och golv, tak och dörrlister. Men det är inte så roligt. Men nu är vi ett snäpp närmare att det blir klart. Jag har iallafall förstått att man ofta är i gott sällskap, just lister brukar många lämna, eller??

4 kommentarer:

jennys hus sa...

känner igen det där. Vårt badrum är fortfarande inte helt klart, saknas en list högst upp och en ny dörrkarm b.la. men det är som att då man ändå kan använda det så blir det inte av.
Kram/jenny

Anonym sa...

Japp, som du säger. Även här är det golvlister som dröjer. Men nu har vi äntligen fått alla på plats här hemma. Golvlister är faktiskt Henriks uppgift. :-) Kan inte gå fel och inte särskilt svårt att få på plats. ;-) Så nu är det bara några smålister i köket kvar att få på plats. Dom är i alla fall inhandlade, alltid något. :-D
Kraaaam!

mixatofixat sa...

jag får väl ta fram superset,tumstock, sågen och köra!!

Anonym sa...

Jag har samma problem med min hall, listerna saknas fortfarande trots att jag la golvet för ett halvår sedan....:)