fredag 15 augusti 2008

pippi på fåglar

Tänkte visa en av de många favorittapeter jag har. När jag såg denna tapet första gången blev jag helt förälskad, den skulle inte passa någonstans hemma i vårt hus, men hade vi bott kvar i vår lägenhet från sekelskiftet hade jag tapetserat direkt!

Tapeten kommer från kollektionen "Definitive" från Midbec.
En annan favorit som jag har skyltat med på jobbet är en stickers med fåglar. Ett lätt sätt att förnya en vägg och lämnar inga märken efter sig om man tröttnar. Dessa heter "Love birds" och kommer från Ferm living! Ett danskt företag med en massa kul och snygga tapeter m.m.



Givetvis får jag visa min kökstapet "Kvitter" från Boråstapeter!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä vad tråkigt att den blivit så smutsig. Vår står ju uppe på färgburkarna så dom brukar mest stå nedanför och kolla upp och klappa och klämma lite på nåt utav benen på hunden. Ja, den är verkligen go´! Kram på dig!

mixatofixat sa...

våran hund ligger oxå över burkarna fast dom här barnen fick ner den på ngt sätt, mer vilda än tama! vi har 2 "valpar" här hemma! dom är oxå go´a!
ha en bra helg!