måndag 11 augusti 2008

"fotar"

hemma hos oss har vi dyrbar konst! kanske inte i kronor räknat men i känslor!


När mina tjejer var små så gjorde jag små fotavtryck i vit fingerfärg (fotfärg) på svart kartong. Det började med stora L, som härom dagen fyllde sju år, när hon var 7 veckor så förevigade jag dom otroligt små söta fötterna som aldrig var använda! Det blev några försök innan det blev ett riktigt bra avtryck. Sen var det lilla E:s tur, oxå hon var 7 veckor när hennes avtryck gjordes.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint ju! Och snyggt inramade.
Åh, sitter här och fixar med du vet vad... Men snart måste jag i säng. Klockan ringer 05.15 imorgon bitti. Alldeles för tidigt!!! Kram kram!

Anonym sa...

Det är sånt som är ovärderligt, när min son var liten så sparade man inte sånt på det sättet som man gör idag och det är jag lite bitter på mig själv för, men jag hittade iaf lite teckningar från honom nu när jag rensade senast och det är jag så glad över :)

jennys hus sa...

Vad fina de var.Kul för tjejerna att ha kvar också. Kram/jenny